Tuesday, April 14, 2009

bacalah.

seperti yang anda sedia maklum
bermula 20 april 2009 ini
peperiksaan akhir bakal bermula.
ini bermakna, cuti semester semakin hampir tiba.

oleh itu,
saya selaku wakil rakyat bahagian sungai siput
ingin mendoakan
agar anda semua
dapat menjawab dengan jayanya.

ini pesanan untuk kawan-kawan saya
di semester enam.
baik di level, kolej dan uitm secara keseluruhannya
selamat graduasi.
ketiadaan anda bakal dirasai (sangat-sangat)
saya berharap kita akan terus berhubungan

yang benar,
john
pengarah kampus
uitm london.

*nanti saya akan memuatkan gambar-gambar individu semester enam yang saya bakal merindui*

*baca dengan gaya bahasa melayu anda sangat bagus.

12 comments:

DicKiE aDaMs said...

yg sya bakal merindui? <-- cmne nak blaja translation ni? tatabahasa terabo! haha

RiRa said...

ohw..terima kasih..
hahaha

Good Luck!!!

Anonymous said...

semoga mereka meraka pun merindui ang jugak.. take care kat melaka.. peace!

Jadi pelajar yang baik :D

Aliya Azmi said...

peh. uitm london tak tahan!

John Micheal Takie Lewis said...

faiz: alamak. kantoi pulak. hahah
rick: GOD LUCK too.
aliya: ang uitm lendu kan?? haha

adey manis said...

kah3!! x leh blah ok =p

. boxerpolkadottt . said...

hahaha.
gambar aku nak besar2 eh.kalau x kita clash! :P

RiRa said...

u cpl ngan abg jambu danial tu..

*jealousss*
haha

John Micheal Takie Lewis said...

ceh sodap
kita dh clash mulai semalam kan
ang curang!
hahah

rick, dh single balik skrg.
ahahha

padin said...

gudluck final.
tulah blakon filem banyak sgt!
haha

Anuar Ali said...

hehheeheheh rindu ang jugak nanti wei..ingat rahsia kita dgn kak pora ye minah becok.. ;p

unnnamed said...

wei. busy ka? update la sesuatu. aku nak baca.