Sunday, July 19, 2009

tips menjadi ahli dikir barat terhebat!



induction budak part 1.
tradition level aku
induct sambil pakai full attire macam ari isnin

antara soalan standard
1-pengalaman manis / pahit
2-benda plg baik / jahat penah buat
3-kelebihan yang ada dalam diri

budak neh antara yang ter-fun time aku induct
dia rasa kelebihan diri dia ialah boleh berdikir.
aku rasa ini bukan kelebihan, ini kekurangan. hahahah


so sapa nak jadi pendikir terhebat
jangan malu2 nak berguru ngan budak ini
cari beliau di kolej nadim uitm melaka yaaa
hahahaha

*sorry sbb terpaksa menonton sambil kepala senget

6 comments:

RiRa said...

senior over nih...tak baik buli adik2x tu tau...

ceeeh.

bungaohhbunga said...

hahahahhahahahaha.
taqie ang jahat doe!
hahahahahahahahhaa

shmlhzm said...

hahaha. hang nih. aku x pernah induct junior. aku senior yg baek. haha

padin said...

takie.
ko kan duk shah alam
p induct budak stpm dgn matric nun.
hiii.

tetibe*

hans said...

haha
muka macam chibam jer dia tu
oit,induct budak nama PerBand...
aku dengaq kata muka macam pechap..
tingin juga nak tgok betul atau dusta kata2 orang yg bagitahu aku tu

Ali said...

jahat tadak menusia hg neh...
lawokk~
haha