Friday, January 30, 2009

menkedarah

tagged by rick.

ingat ang ja ka makan rick.
aku pon makan gak lah.
double triple kali ganda dr ang.
tp xdak lah old town ja kan.
aku makan hat murah2 ja.

neh antara benda2 yg aku, kalo balik kedah KENA MAKAN.
ketagihan melampau2


pertama : roti jala. ada panggil roti tirai lah. mcm2 lah org panggil.
lokasi : taman rimba. port org jogging, mat rempit adjust2 cikaro dan sbgainya
kebest-an roti : roti dia amat rapuh sekali bila di kunyah bunyi KREUK KREUK. plus kuah daging dia. perghhh!!!!!!
aku akan makan benda neh dlm pkul 6-7ptg.


kedua : burger mutiara (ayam cheese). di amik nama sempena lokasi kedainya yg berada di dalam sebuah taman yg bernama taman mutiara (byk pelakon dragon ball menetap disini)
lokasi : taman mutiara lah sonyon!!
kebest-an : murah, mayonis sedap, daging burger sedap, mmg serba serbi sedap. secret weapon dia :mayonis di bancuh sendiri. sedap weh (bukan SODAP DMC 6E tuh yaaa kawan2). setaraf mcd!
waktu makan : pkol 9mlm



ketiga : roti tisu bunga tanjung (nama kedai mamak neh lah)
lokasi: tanjung chali.
kebest-an : roti dia sedap gila. xmanis, xtawaq. xgebu, xhitam melegam. xtinggi, xrendah.
waktu makan : aku slalu makan bnda neh pkoi 1-3pagi. FEEL
jika roti neh abes, boleh juga guna tisu jamban utk di buat hidangan penganti.

antara benda2 atau tempat wajib aku akan makan

mee hamid (depan sekolah convent, jalan tjg bendahara)
nasi lubnan (pacific)
nasi ayam mawar (dekat taman koperasi)
fries makcik cina city plaza (city plaza lah)
nasi goreng telur mata (pak mi dekat kolej)

so jum makan *muzik latar jalan2 cari makan*

12 comments:

RiRa said...

aiyooo semua berat2x...
klu aku g kedah..kau bawak aku mkn tempat ni..
sehari dh gemuk..
lol

Encik Luzzi said...

burger tu mmg mcm best.

DicKiE aDaMs said...

aduhh.. aku dah la lapaq.. tgk lak mkanan ni! babhih!

Lina Amin Nordin said...

sedapppppppppppppppppp burger tuuu.

. boxerpolkadottt . said...

awehhhh!
aku suka roti jalaa tu!!!
ok, skang pukul 5.30 pagi dan aku melelehhhh je tgok makanan2 ni exp rotiii jalaaaaaaaaaaa!!!
sedapppppppppppnya!!

hans said...

semua nya menggemukkan tapi semua sedap
aku suka

BabyJane[The Juliet] said...

slm singgah :)

DaNnY oCeaN said...

wah, makanan ampa.
sungguh menyelerakan, melazatkan kari dan kuah.

eh silap.. nak, ampa blanje kami okay?

padin said...

aku suke woti tisuuuuuuu.

angeldream said...

yeay caramba. nyalan nyalan. cari makan

:angeldream:

Anonymous said...

Sekadar berpesan-pesan. Sesuai bagi mengelakkan daripada difitnah orang.

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau jadikan kami (sasaran) fitnah bagi kaum yang zalim, dan selamatkanlah kami dengan rahmat-Mu dari orang-orang yang kafir." Surah Yunus, ayat 85 dan 86
View Profile: Rantong

Ms Elise Paloma De' Amor said...

NK cikit!! sedap/...