Friday, January 16, 2009

summary.

neh lah apa yg akan terjadi
if gambar anda bersepah merata2.

btw all part one is wajib to sembah this tokong.
berkat aktiviti sihat tp myb sedikit terpesong akidah ini
beliau telah memenangi kerusi mpp tanpa bertanding.
congrats!!!!!!!

btw, hutan belakang kolej aku sudah di tarah
nak buat apa aku xtau lah
tp since utan neh ditarah, keadaan super sejuk, berdebu n ramai gila demam sakit tekak n lain2
so SAVE OUR HUTAN! not only ORG UTAN OK!

off record, lately juga kan, byk kolej yg kena *kacau*
aku xtau lah betol ke x,
tp aku rasa betol kot. sbb org kata hutan blkg kolej aku neh tapak kuil hindu dlu
tp xtau lah
everynite ada ja kolej yg penghuni dia kena kacau n histeria
so rajin2 kan lah baca yassin n jgn lupa sembahyang ok!

9 comments:

RiRa said...

motif???
waaahh...tapi comel.
lalalala

Aliya Azmi said...

eh, sembah tokong katanya! LOL

Aliya Azmi said...

jap, tapikan, yang kene histeria tu, aku dgr kata..

beliau sungguh mulut lancang? wallahua'lam..

Anonymous said...

maggie mee and smarties?
kombinasi sangat cool.
asal paper lapik tu mcm basah?
sebelah jamban ke

angeldream said...

muke mcm mintak je

:angeldream:

DicKiE aDaMs said...

haha
babih je aktiviti..

neway fuck part 1!!

Awin Roslin said...

wakakakakakakkakakakakak

Lina Amin Nordin said...

haha. klakar la d tokong..

Encik Luzzi said...

gila mahal, siap ada handphone lg nk sembah. haha.

oh ya, 1 lagi. jgn tgk blue malam2. bahaya. :P