Monday, November 24, 2008

pasepa aku pakai akusukabacaujang?? tell me why!!! why!! why!!

see! anda dapat menilai nya. haha. ayat nk sastera terok2 bleh.
neh aaa sbb utama kenapa aku letak blog aku dgn nama akusukabacaujang.blogspot.com.
aku dr kecik sejak azali lagi aku suka baca ujang.
seingat aku aku start kumpul ujang dr isu 30+ kot dan sekrg dh 345. (bleh masuk rekod neh).
bleh di katakan aku mengikuti perkembangan ujang dr warna xberapa nak ceria ke warna terlebeh ceria (dh mcm hindu dh) ke warna sedang2 ceria)

dlu time kecik2 zaman skolah aka separa baligh, aku dok pow duit mak aku ja. la neh, dh matang sepenuhnya pon aku pow duit mak aku lagi nk beli ujang. hahaha. bg aku kalo miss 1 isu ujang neh, hidup aku dh xbermakna. haha. walaupon lawak2 ujang dh boleh agak, tp still kena beli. mungkin koleksi ini akan jd harta paling bernilai dlm hidup aku.

bg aku baca ujang neh merelaxkan otak dari hiruk pikuk kota! (hahah ayat essay BM SPM-btw umah aku bukan kat kota pon). so sesapa tension, bacalah ujang.

haha
*boring gila cara aku tulis. xda idea. relax2. nanti aku improve kan.

6 comments:

Aliya Azmi said...

welcome to blogging! HAHAHAHAHAH. danny gitau :p

John Micheal Takie Lewis said...

haha
i link u ok
hahaa

. boxerpolkadottt . said...

kekekekeee... patot la muka ang macam mat dispatch dalam ujang! :))

Encik Luzzi said...

aku suka baca ujang, tapi dulu la,


hikayat tandooripayat *kalau x silap*

is the best. :D

John Micheal Takie Lewis said...

ezul
aku link ang!
ahahahh

padin said...

patot la ko mcm pakcikden pkaopkowpakowpakowpakowpakpkwpakp[