Sunday, November 22, 2009

pelepak lapar penyepak

topik top setiap kali aku lepak.

1-zaman sekolah.
time neh lah nak cerita, menyesal tak blajar sungguh2 lah,
kutuk cikgu add math ajar mcm aram sampai dapat 7 lah
puji sekolah kita lagi best dari sekolah kawan lah,
cerita pasal kawan yang sembang mcm BOM dan macam2 lagi.

2-sukan
unsur ini perlu diselitkan lagi agar suasana melepak itu menjadi lebeh maskulin
sebarang bentuk sukan xpa, janji tau.

3-pasal hiburan
kalo kebetulan time tuh TV tgh LIVE MYSTARZLG *sbgai contoh lahh
memang mampus kena kutuk kaw kaw
cth nya : "alah, muka mcm neh buat album pon xda orang nak beli, bagi free, aku buang gak" hahah
cth kedua - kutuk penyanyi yang nyayi lagu Bencinta mcm uhuigfgsbwfiugvsigbu
*cuba teka siapa dia?* haha

4-kutuk orang yang buat lux**, mlm apa jadah tuh.
perlukah bawa beg, laptop, file dan sbgai nya melakukan urusan bisness di tempat lepak?
datang pon naik moto, mcm mana nak yakin kan orang join?
hahaha

5- kutuk rakan sendiri.
awas jika anda hitam. anda akan menjadi bakal kutukan
ini bukan untuk mat katek atau pakcop atau matdewa ok.
hahahaha.
juga turut menerima kutukan sepanjang zaman ialah SAPA YANG BIJAK BAGI EX-AWEX PINJAM DUIT
tapi awex xmau bayar balik. hahaha

6-cerita pasal U
cerita ang blakon sana, blakon sini
cerita time assignment ang jumpa orang tuu orang ni
cerita yang ang pemalas p kelas but still got a good grade
dan macam2 lagi.
sembang semua nak up, tapi aku yakin semua nya jujur.

nanti aku sambung.

3 comments:

Tony Kamal said...

aku ngsa hg memerlukan polisi insurance secepat mungkin nie...

Anonymous said...

ahaha.
nak gelak!
:D

Encik Luzzi said...

tunggu lagi 3+4 tahun, aku rasa topik ini akan timbul.

"kahwin"
"skim untuk beli rumah"
"mas kahwin"

hehe.