Friday, May 8, 2009

nasi yasmeen makin xsedap

"wei aku ada satu rahsia weh. tp ang janji jangan bgtau sesapa ok?"

"ok2 aku janji"
(tapi alih2, xsampai sejam, berita tentang perkara RAHSIA tuh dah terdedah)

penah x situasi ini berlaku kat anda sekalian wahai rakyat jelata???

aku penah!
dan selalu.
tapi sekarang aku memegang konsep:

semua org dlm dunia neh xbleh percaya + kalo anda seorg pelajar course seperti saya

setakat sekarang, kadar keberkesanan ialah. 85%.

contoh:

scene 1
si A: weh aku ada rahsia. tp ang jgn bgtau org len ok!

si B: ok2. ang xkan xcaya kat aku. kata dh lama kawan

scene 2
si B: weh aku ada satu cerita. Si A cerita. tp ang janji jgn bgtau sesapa ok?

si C: ok2. aku seorg yg boleh dipercayai lah. dont worry.

scene 3
si C: weh, aku nak cerita satu benda. si B yg bgtau. tp ang jgn cerita kat sesapa lak. ok??? janji??

si d: ok. tadahal lah. janji!

mcm tuh lah seterus dan seterusnya.

moral of the story

jgn percaya sgt kat sesapa.
nk percaya boleh. kalo benda kecik2 ok. kalo benda besaq2, jgn harap lah.


p/s:
aku ada time aku boleh percaya sgt.
tp kdg2 terlepas cakap gak.
sorry
haha




12 comments:

. boxerpolkadottt . said...

aku?
boleh percaya la.
kita kan dah kawan lama.
hahahahhaha.

John Micheal Takie Lewis said...

hahahah
ang sumber gossip yes.
as penyimpan mohor2 besar
aku xtau lagi
haha

RiRa said...

kalau mc + pondan lagilah mmg gossip jerr.lol

unnnamed said...

wahhhhhhh. semakin hari semakin bagus la entry hg. semakin adult. eh i mean matured. haha

John Micheal Takie Lewis said...

ceh!

pete said...

p/s:
aku ada time aku boleh percaya sgt.
tp kdg2 terlepas cakap gak.
sorry
haha

Anonymous said...

aku suka baca blog ang wei!
berilmu!

(:

John Micheal Takie Lewis said...

hahahah
aku rasa ang pa yg puji aku punya blog berilmu
hat len kata merapu ja
hahahaha

mutalib saifuddin said...

you are one playwright?

Nur Syaza Azrudin said...

rhsia.

-________________-'

matilah aku.

John Micheal Takie Lewis said...

syaza
dont worry!

Sitie BUm BUm said...

btol2..