Saturday, May 30, 2009

cemuih sket ja

lama xon9.
ya ya saya tahu. anda semua pasti merindui post aku yg xda tujuan dan hala tuju neh kan
apa?? x??
ya lah aku tau blog aku neh xmacam blog azwan ali yang ampa dok sibuk baca tuh kan
hahahahahaha


ok lah
aku p trip ke tut last week
tuh yg pemalas nk update apa semua neh
konon2 busy lah tuhh.
xpaham2 ka

6 benda yang best dekat jakarta yang myb payah nk jumpa kat malaysia *6 ja lah dulu. aku xlarat neh*

1- driver sangat cool di sana!!!!!
lampu hijau ka, merah ka, semua langgar ja. buat tatau.
haaaaaaaaaaa. *kalo rasa nk mati cepat, sila amalkan amalan sihat ini ok*
pastuh kan, driver dia suka hon. GILA.
dok saja2 hon. sat2 hon. hahaha
yang best nya, kat sana susah nak cari kemalangan. haaaaaaaaa

2- kalo anda rasa traffic jam kat kolompo dah cukup terok
cuba anda darab dengan 5
itulah nilai keterokan di sana
kalo nak p airport, lebeh kurang 5 hari utk smpai ke sana (hahah tipu gila)

3- pekerjaan paling xda function = POLISIS <-- fuck suparno!
rakyat dia buat derk ja kat polisi.
patut aa rakyat dia datang malaysia, tak takut dengan polis malaysia
btw, polisi depa xsuka malaysian. amoihhh, ang ingat aku suka sgt mat indon???
KEPADA SUPARNO (polisi yg tahan kami)
anak ang nanti mai jd maid kat malaysia,
tunggu aku balas dendam!

4- restaurant fast food kat sana sgt murah. kalah kedai kain kamdar dan nagoya
aku rasa sbb rakyat dia xmakan sgt aaa
yg plg best
aku akan pizza hut
kalo kat malaysia myb around 150++
kat sana 30++ ja
hahahahha. pokcik kayo!!!

5- rakyat indon suka mati kena bunuh and mati dibunuh, bunuh diri dan sbgainya
setiap ari, top story pasal kematian ja
pastuh, ada satu channel ala2 999
channel neh tunjuk pasal cerita org mati ja
HEBAT

6- train dia mcm cerita bollywood.
xdpt p india, dok indon pon leh tgk woooo
mcm cerita hindustan,
time rakyat dia main berjalan2 atas bumbong train
hahaha



penulis di hadapan hotel nya. hahaha

*byk g aku nk tulis neh.
tp tah lah. aku pemalaisi.

happy besday to NINA
be a good muslimah ok!
hahha

10 comments:

RiRa said...

hahahaha.....
shamil mesti suka post ni..
takde beli ape2x tuk orng yg merindui blog anda disini??
ceh wahh..(pengipasan)

Anonymous said...

ahaha
best nya korg ke sana!
tade mat2 indon ngorat shezz ka?
(:

John Micheal Takie Lewis said...

rick - xda beli apa. sbb brg dia out dated sket.
pastuh mcm pengaruh2 china ja baju dia. kalo dress byk lah. nak? haha

anis - ada!guard hotel dgn suparno

. boxerpolkadottt . said...

tipooooooooooooooo!
penipoooo.
ang xduduk kat hotel tukan?
hahaha.
ingat aku xtau?
hahaha.
penipoooo!!
aku nak adiah!
cepat!

John Micheal Takie Lewis said...

ala soddd
jgn ah cakap kat org

Anonymous said...

ahahaa!
gila malang shezz!
(:

DicKiE aDaMs said...

ptutlah menghilang!

churr kat jakarta rupenya?

cmne ganteng2 xorg sane? ade bwk blik? haha

tikah_rasha said...

besh nyer...huhuhu..
tarak beli pa2 utk aku?

DaNnY oCeaN said...

well lama dah aku x jengkuk blog ko...

just aku boleh komen kat no 1, and no,5...

no. 1, dyerunk mmg suka hon2.. tp bukan saja main2.. tue just nak soh driver tue aware skit.. and dyerunk hon ala tanda kita angkat tangan la klu kt malaysia...

no.5, indon mmg terkenal dgn kes bunuh dye.. klu ko nak tau, x payah g indon pon xpe..
ko tgk kat drama indon yg siar kat malaysia pon dah buleh tau. they willing to do anything including bunuh just for the sake of something...

Encik Luzzi said...

asal la kau pose mcm tu..adui indon sungguh. nsib baik xde lautan blakang tu.