Wednesday, June 3, 2009

cinta baru. i love u

kahkahkahah

awat??
heran bin pelik??
dak2 aku saja ja buat tajuk mcm tuh.
ingat aku style sodap ngan chendol ka, jatuh cinta post abeh segala benda boleh post
hahaha
lawak ja nooo..
jgn marah. pen merah pen biru, u marah, ingat i kisah?? agagga

aku just nk bgtau
last three days
aku dilanda penyakit yang amat sakit.
at 1st, aku ingat kena tonsil. sbb aku mmg ada benda alah tuh.
rupa2nya kerengkong aku bernanah then berdarah dan lukanya masih ku rasakan kini *mcm lirik lagu aaa*
sakitnya toksah nak cakap lah.
dah tiga ari dah aku xleh makan nasik atau yg sama waktu dgn nya
akibatnya, sekarang aku dh kurus, tahap rick pon takleh lawan walaupon posa 2 bulan nonstop.

menurut dr yang merawat aku,
sakit aku neh disebabkan oleh, kurangnya air dalam badan aku neh. plus aku suka minum air sejuk dr plain water or air suam or air bio aura or apa2 lah.
plus, sejak akhir2 ini aku menjalani kehidupan yang amat aktif
so dr nasihatkan aku berkawan baik dgn mineral water mulai dari sekarang.

oleh itu kawan-kawan sekalian,
aku nak mintak tolong ampa semua
if lah kita lepak bersama2 tak kira dimana2, baik mamak, tepi jalan mahupon hotel 19 bintang
sila remind aku agar order extra air suam ok.
kerjasama anda amat diperlukan memandangkan aku payah nk follow benda baru.


info tambahan : sukanya aku, blog si *bajet gebus, telah diwarning oleh skmm* ADA AKU KISAH? hahaha

image ini di ambil dr cctv tempat aku mendapatkan rawatan. *geli tgk?? biaq aaa (2nd time aku tgkp gambar mcm neh)

11 comments:

. boxerpolkadottt . said...

ceh.
awat?
ang jeles la tu aku ngan cendol ade orang suka.
ang?
merana kesakitan keseorangan, tanpa belaian orang tersayang.
ceh.
hahahahha.
eiii, gelinya tekak ang tu.
tula, blow banyak sangat.
kalah rikh ang ni tau.
hahahaha ;p

nasib baik ang xhilang leher masa operate, kalau x kepala ang dengan badan melekat macam tu tanpa leher.
eiii, xboleh bayangkan.
hahahahaha ;p

John Micheal Takie Lewis said...

babih
mekasih
aku xperlukan org utk dibelai
aku bleh belai sndri

aku xda leher
mesti ang bangga
sbb aku kawan ang yg unik kannn

RiRa said...

danial pantat!!
hahaha... taqi u blow sape..ish2x..
danial jeles sebab die bajet virgin.
waaaah.lol

padin said...

ha?

hehe :P

smoge cpat semboh. bwahaha.

John Micheal Takie Lewis said...

babih ja rick
adoi
dosa weh
masuk neraka

cendol
aku arap ang bahagia dan jgn lupa rakan sahur sesama ok!

padin said...

takie, aku tau ang jeles.

kak lela dining nak kat ang, ang tamau.

tengok, sampai tutup dah dining tu sem depan.

ang tetap tamau terima cinta kak lela.

juga rohaya dining adik kak lela.

juga mama kafe.

tak.

tak lupa sahur sesama

walaupun sem depan hanya aku, ko juga sather.

takpa - takpa.

kwaokwoapwkaopwkaowakwopakkaopwakowopakwp

hans said...
This comment has been removed by the author.
hans said...

ingat ka ang jatuh cinta dengan Kak Su makcik cleaner hostel tu...

okay lah tu...
sakit tekak ja pun...
ingat HIV tadi..

haih...
xpa2...
banyakkan minum air gas...
mesti cepat sembut

unnnamed said...

gatai makan ice cream. padan la. hahaha

DaNnY oCeaN said...

takie... mcm mana ko boleh kene sakit tekak ni?
hairan aku, terfikir jgk, ada ka sebab ko selalu blow2? hahahhahaha...
gurau je la...
ko minum la banyak air suam....
sekali sekala, kumur dengan air garam... trust me, its work...
ko jgn telan plak air garam tue, kang dapat darah tinggi plak..!!
hahahaha

DicKiE aDaMs said...

hey si tonsil!

tlg promot n vote video aku wei..

tlg la k?

nant kalo mng.. aku blanja ko mkan kat amirah tomyam.. huhu

people jom tgk cite antu and vote for me : http://www.kuatberlakon.com/web/gallery/gl_galleryvt.aspx?type=NEW&id=34