Saturday, June 20, 2009

gu gu gagap ka apa?

ada baca paper?
ada tgk tv?
kalo ada baru paham entry ini

aku benci gila-gila
tak da tahap yang boleh menunjukkan betapa bencinya aku
ini semua gara-gara kenyataan
seorang insan, sewaktu kelahiran anak nya *artis*
mengeluarkan statement,
xkan jual anak sendiri seperti yang dilakukan golongan gred A di hollymollywoodkayu
*bukan jual timbang kilo*
tapi melalui fotografi
tapi tengok lah sekarang
dah ada rancangan gagap dah skrg

sila amik taik
tempek dekat muka sendiri.
cehhhhhh

13 comments:

shmlhzm said...

apa yg hang merapek nie takie? x paham daaa.

John Micheal Takie Lewis said...

ok jap aku edit bg clue

dabuldahi said...

mana entry pasal pasrah???

John Micheal Takie Lewis said...

delete la dabull

RiRa said...

saya benci erra sejak dulu lagii..
materialistic.

hans said...

pasal erra kah?
adess

pasal makcik kolej tu
kan dia tulis situ nama2 yg ada tu xdapat kolej
so means disini ialah nama2 yg tak ada tu dapat kolej lah

Aliya Azmi said...

setiap statement akan mematahkan hidung sndiri.

John Micheal Takie Lewis said...

jujur nya rick.
no comment.

aliya
tp kenapa idung dia mancung lg?

shmlhzm said...

owh. nanti aku baca paper. update kan diri. hehe

padin said...

bia la.
datin natasha tamau jaja anak dia.

org lain yang jaja.

gugu gagap kwaopkowpakowpkaowpakow

. boxerpolkadottt . said...

Keling!
tulis tu betolbetol lah.
hahahaha.

Anonymous said...

aku pon tak sukaa erra
konon tamau show off anak sndr
tp skrg apa jd?

tapi entry ni kau mcm emooo sgt!
;p

ayame sa said...

dah name pon artis..they arr public figure..this are their job..to stay fofular