Thursday, June 11, 2009

jgn pandang belakang pokok kelapa?

facebook teamwork neh mcm cacat gila ja
aku buat acc facebook baru
baru ja aku buat
dia dah warning nak blocked lagik skali
muka aku neh muka penjahat ke apa
setahu aku
muka aku neh
style muka idaman mak2 mertua
xpaham aku!

btw
add facebook aku yg baru
muhammad taqyuddin kamil II
aku nk add ampa xleh dah
sbb dh smpai limit add 100 org dah.
ok
thx


tahniah kepada budak2 part 6 yang dah grad
dan tahniah kepada budak2 batch lain yg ke batch seterusnya *maksudnya xdismiss lah tuuuu*
ramai plak tuh yg dapat 4 flat *anuar ali as usual* boring kan?? hahaha
result aku???
jatuh sket. *kecewa terok neh, slalu 4 flat*
3.92 ja
kahkahkah

11 comments:

RiRa said...

brpe kau dpt???
hahahaha..mungkin fb dah benci kau kot..haha

John Micheal Takie Lewis said...

rick
xbaca ke apa?

. boxerpolkadottt . said...

hahaha.
berlagaknya.
ang kena ingat, ang ada satu sem lagi, mana tau ang sakit koma ka, repeat satu sem.
hahahahahah ;p

Aliya Azmi said...

aiyoh, kene blok sbb apa? shezz pun kene blok?!

Aliya Azmi said...

aiyoh, kene blok sbb apa? shezz pun kene blok?!

adey manis said...

sedap name ko. tqyuddin. hihi. aku suke name tu.. la hlg 0.8 pointer pn mau bising. tp ye la kan, sbb da salu dpt 4 flat. msti ade skit rse kcewa ek.. kalu aku pn cmatu gak

unnnamed said...

congrats, takie.

F-I-Q-O said...

oh btol, fb dah nak gile. tp i love fb. cant hate it. hehe.
i've been warned too. once. sbb chat byk sgt.
tensen je.
but now dah okay ;)

padin said...

wah.

sanggup wat baru fb.

sungguh addicted with social networking.

hehe

shmlhzm said...

kadang-kadang kan aku tgk url ko nie macam

akusukabaubacang.blogspot.com taw. haish!

John Micheal Takie Lewis said...

bacang?
hahahah