Monday, June 29, 2009

kekontangan

aku sedang kekontangan idea
mengenai apa yang patut di post di blog neh.

nak post pasal
KONSERT SATU SITI NURHALIZA??
BORING!!!!
*padahal jeles xleh p*
xpa2, sabaq.

nak post pasal aktiviti cuti sem?
banyak sgt yang aku buat. xtau nak post yang mana satu.

1-badminton everyweek main. sekarang lee chong wei pon dah boleh balik umah, kawen ngan wong mew choo. sebab terkejut tgk ke-power-renjes-an aku.

2-nak post pasal mandi air terjun. aku lupa bawak camera. tapi serious cantik gila tempat tuh. malibu pon kalah wooo

3-nak post pasal bbq. macam dah penah post.

apakah yang patut aku lakukan?

6 comments:

ayame sa said...

dok diam2 jer..xyah nk citer ap2 hehehe

RiRa said...

hahaha...ape nih!
dah la tu takie.lol

. boxerpolkadottt . said...

hahahahaha.
dok diamdiam sambil memikirkan
melaka tercinta!
muahahahahha.

Anonymous said...

okay
aku bagi cadangan
apa kata kau tulis pasal pengalaman kau masok pencarian bakat rtm kat kedah arituh

ahahaha;p
TOLONG POST ENTRI PASAL TU TAKIE
peliss pelisss
(:

John Micheal Takie Lewis said...

shadap shadap shadap!

Anonymous said...

weh mana entry pasal audition pencarian bakat rtm kedah?
aku nak bacaaaa (:
heehehe