Monday, June 15, 2009

communication

aku pelik bin ajaib lah

macam mana nak cakap aaa.
hurmmm.
macam neh

aku rasa heran,
kenapa budak2 uitm lain *xsemuanya*
lambat sangat dapat news?

contohnya,
result exam.
dekat facebook contohnya dah kecoh2.
tapi budak uitm cawangan lain macam dok bajet lagi 2-3 ari keluar.
adakah budak2 uitm cawangan lain selain melaka ini
kurang tahap ke-stalker-an
atau pon kurang komunikasi antara mereka??

terbaru * kawan aku boleh tanya aku yang bukan nak sambung degree neh*
result degree dah keluar ka?
aku cakap lah
keluar dah aih aku tgk kecoh2 kat facebook.
pastuh dia kata
biar betol.
pastuh aku cakap, nanti aku call ibrahim abu shah
kahkahkah

persoalannya
kenapa mereka lambat dapat news???

*tahniah pada semua yang dapat degree ok*
*utk sodap, jgn sesekali komen "ang lagi 1 sem kat melaka! sibuk"
aku sepak ang nanti!

8 comments:

. boxerpolkadottt . said...

Hahahahaa.
amboi!
dah bagi warning awalawal kat aku!
CEH!

well, thanks takie :)

urmmmmm...
hahahahahahhahaha.
yelah. aku stop sampai sini jelah!sheash!

Aliya Azmi said...

sebab mereka tiada INTERNET!

kawan aku baru hari ni tanya pasal result aku. YO, dah beraopa hari dah ni.............

Anonymous said...

aperlah gunanya kawan kalau kawan tak tolong kawan..
kalau kwan tinggalkan kawan
kalau kawan tak pernah hargai kawan

hehehehe selamat belajar weh! :D

RiRa said...

sebab kite masscomm, kite gedik dan kite drama.

mreka?..non ado.lol

shmlhzm said...

sebab bebudak uitm melaka suke bergosip! habes cita! haha

DaNnY oCeaN said...

x alert la apa lagi... I bet x semua mcm tue... maybe some of them ada bnyk yg dah tau...

pon kat melaka kan ramai masscomm mesti la berita tersebar cepat...

and aku pon setuju dengan apa yg rick ckp tue...

Encik Luzzi said...

yup. mybe sbab campus diorg xde masscommers. :P

hans said...

hahhaa
budak masscom macam kita kan dari bulan 5 dah target bila rsult kuar..
so mesti news tu kita dlu yg dapat..
huhu