Monday, June 8, 2009

terkenang kenang

macam mana kah anda semua mengingati rakan-rakan anda?
well
setiap orang ada cara tersendiri
macam aku
cara dia senang ja. semudah add math dan juga fizik. * A1 utk subject ini*
aku ingat kawan aku melalui lagu. haaaa

selepas beberapa ribu jam aku habiskan utk membuat research, inilah hasilnya.
1-nidji - biarkan utk SYA.
sbb? beliau selalu meluahkan kesengsaraan kisah cintanya. cinta yang bersegi2 dan mengalahkan sinetron indonesia. akhirnya, dia membuatkan keputusan utk pergi.

2-elyana - kalis rindu utk SYEEDA.
kegedikkan syeeda, membolehkan lagu ini menjadi milik beliau.
setiap kali aku dgr lagu ini, aku terbayang syeeda di atas stage dengan gaya gedik tapi tidak menyakitkan ati itu. haha

3-faizal tahir - coba utk ANUAR ALI.
hahha. neh lawak! time anuar menyayi lagu ini versi ning baizura. silap2 ning pon kalah
mendayunya lebeh2. ingat feeling lah tuh
teringat kisah silam dengan K ya anuar ataupun tgh gaduh ngan pecap lah tuh.
hahaha. MIH U!

4-PCD - i hate this part utk SHEZZ
lagu ini mengingatkan aku kepada shezz yang pada itu
sedang di landa sindrom, kekasih ku bukan kekasih ku
kahkahkah

5- will.i.am. - heartbreaker utk DIEY *classmate rick*
hhahaha
dgr lagu ini. teringat video yang diey buat waktu dia zaman jahiliah.
lawak weh.
PENYEK!!!! *cari video ini di facebook diey! hahah

6- elite - trauma utk SODAP.
lagu ini kalo aku dengar dalam kereta.
otomatik ingat sodap yang xberapa nak cantik tuh.
lagu ini mengingatkan aku utk memandu dengan lebeh berhati2.
kerana lagu ini, lagu kemalangan untuk sodap. hahahaha

7-coldplay - viva la vida utk PETE
entah sik mok neh. dengar lagu ini ja. asyik nak nyayi. ingat sedap lah tuh.

8- ketahuan - matta utk pjoq
sabaq lah pjoq. sapa suruh ang dok UK.
kan awex pon buat hal. tp xpa. shezz masih ada utk menyayangi anda. hahahah
lagu ini selalu membuatkan aku terpikir, adakah long distance relationship sesuatu yg relevan??

so aku nak minta jasa baik anda semua.
sila komen, lagu apakah yanga anda rasa mewakili anda.
senang aku nak ingat ampa semua.


weh. usha. pastuh vote 14juta kali ok!!!!
http://www.kuatberlakon.com/web/gallery/gl_galleryvt.aspx?type=NEW&id=34

10 comments:

DaNnY oCeaN said...

hahahahaha... takie poyo. tp bagus gak idea ni.. cara yg sang cool utk mengingati kawan2..

lagu yang sesuai utk mengingati aku adalah lagu jesse mccartney- freaky.. hahahahaha.. bukan la nak ckp aku ni pelik or apa ke, tp aku suka gile lagu ni... and aku sgt suke Jesse McCartney... klu ko dgr lagu2 Jesse McCartney mungkin boleh la mengingati aku... hahahaha.. klu ko nak ingt la....

agak2 lagu apa yg aku boleh guna pakai utk mengingati ko? hurrmmm???
kain pelikat- anuar zain okay ka?

Diyana Shariffuddin said...

heartbreaker??? apa yg penyek!!!!

Diyana Shariffuddin said...

Dan apa maskud u dgn zaman jahiliah haaa??

DicKiE aDaMs said...

danny veranganz jesse mcartney! haha

aku = i kiss a girl leh?

haha

neway thanks promot aku ea taki!

:P

SYA said...

sebenarnya banyak lagu yang kau dgr kau akan ingat aku kan? aku tau tu. mesti susah nak pilih satu

RiRa said...

i nak like a virgin la..
waaaah!

pete said...

aku kalo ingat sya habis semua lagu dlm hp aku..kalo ingat ang lagu raya ah...hahaha

John Micheal Takie Lewis said...

danny : ok. jesse mcdanny! ok dak??

diey : hahahahahha. RAHSIA. sya jgn bgtau pls

faiz : lagu len xleh ka??? tuh lagu org len aaa

sya : aah. banyak. tp aku lebeh ingat leopard

rick : virgin ka? hahaha

pete : selain lagu, aku ingat ang sbb makanan. haha

. boxerpolkadottt . said...

hahahahaha.

ang memang babihhhhhh aaa!

'trauma yang melanda, menikam nikam jiwa,'

hahahhahaa.
TRAUMA AKU!
hahhahahahaha.

weh, aku tau lagu apa aku ingat kat ang, lagu kain pelikat anuar zain.
sebab aku rasa kain pelikat tu ada macam sikit sikit sama dengan perkataan taik palat.
ok x?
hahahahha ;p

John Micheal Takie Lewis said...

dah lah ang sodap
ang babi
ingat apa kita chat td?