Monday, December 7, 2009

tips nak masuk paper

berikut merupakan jawapan standard bebudak UPSR, PMR mahupon SPM yang baru dapat result yang power renjes

dan jawapan2 ini juga lah yang akan membawa wajah anda masuk paper
so sila hafal mulai skrg!!!

1 - memberikan tumpuan 100% terhadap guru semasa di dalam kelas.
maknanya, dia tgk st8 ja, xpusing kiri kanan,terkencing ke terberak semua dalam kelas. hahha

2 - study group
"saya tak suka pegi ke tuisyen, bagi saya study group lebeh bagus kerana ia mewujudkan persaingan sihat antara kami" BOOOOOOO

3 - sentiasa bertanya kepada guru jika tidak arif tentang sesuatu perkara
budak mcm neh mesti kena pulau ngan classmates, tanya banyak pon orang naik boring gak. mneyampah!

4 - menghormati ibubapa / guru-guru
no komen. HEHEHE


so kepada sesiapa yang berminat di temuramah para reporter dan nak masuk paper
sila ingat jawapan2 dia atas ok.
kerana ia jawapan standet

mana penah anda baca dalam paper student cakap macam neh kan :


1 - "saya memang dah pandai, cikgu xdatang masuk kelas pon saya boleh score"

2 - "nasib baik saya pegi tuisyen, cikgu sekolah pemalas, mengajar tennis sampai lupa masuk kelas"

3 - "dah rezeki saya, nak buat macammana"


cuba lah
anda pasti berjaya
tapi sebelum apa2,make sure lah anda score result dulu.
hahaha

1 comment:

unnnamed said...

cliche. jawapan bajet bagus semua.