Wednesday, December 17, 2008

jom relaks di TV ROSAK : si takie dan kawan2 badut nya.

KISAH PERTAMA *kisah ku di zaman jahiliyah*
demm
hari neh hari penuh keceriaan bagi ku *hahahahahah babi gila ayat*
hati ku berbunga2 cinta sekali. tak penah ku rasa gembira begini.

hari ku bermula dgn lawak yg kuyah cipta.
kuyah meng-upload gambar2 time dia sekolah rendah!
buruk gila weh! tapi tahniah atas kesungguhan dan keberanian kuyah. haha
aku dpt bayangkan, rakan -rakan ku semua. mesti tergelak besar mengenang gambar time muda2 dulu kan

tgk sbgai contoh. gambar neh. buruk gila muka masing2. hahahha
time form 5 neh. mcm hapa g aku tgk. nak kata black metal x black metal . tgk mata tuh. MATA MAHAI!!!!

aku rasa pon anda semua pon macam tuh kan?? hahhaha
aku xnak upload gmbar time aku skolah rendah. malu gila. time skolah menengah dh ah! hahahaha
malu wey
tapi kudos to faiz juga, kerana begitu yakin meng-upload gambar muda remaja beliau dekat myspace. hahahaha

kesimpulannya yg aku dpt buat : gambar kita time MUDA REMAJA adalah nightmare di waktu tua. tp memori indah kan.

aku time kecik. neh kira comel lah. demm abg aku lagi comel. aku yg atas riba tuh

KISAH KEDUA *rindu bayangan*
tadi aku ym ngan seseorg
wow! tetiba jd best. aku tgh senyum sorang2 neh.
dia ada baca last posting blog aku.
pastuh dia perli2 aku. hahah babi kan *tp cara perli-an tuh buat aku gelak sorang2
byk yg kami bual. antara nya nanti nama anak nak letak apa *yg sweet ja lah*
aku cakap ah, aku xkisah. janji nama anak aku ada tiga perkataan
CONTOH : mohamad amar safwan (padan muka cikgu nak tulis panjang2 hahahahah)
pastuh aku tnya dia, nak letak nama apa
dia cakap :
kalo pompuan nak letak nama khadijah. mcm comel ja dia cakap
hahaha *eija ada org cakap nama ang comel* hahaha

kalo korang nak letak nama apa???

You light up my life
You give me hope to carry on
You light up my days
And fill my nights with song
It can't be wrong, when it feels so right


KISAH KETIGA *maknusia lawak hangak*
ari neh sepatutnya result exam keluar.
aku smlm tido pkol 6 so bangun pon dlm pkul 1 (aku bngun sbb nak smbahyang ok) :p
1st skali aku bngun, aku trus buka facebook and myspace. makkk aiiii semua status pasal exam ja.
ada yg
"killing time" "dup dap" "meter cuak di aktifkan" dan byk lagi
tunggu punya tunggu
aram xkuaq
dgr kata sbb xkuar : VC kita xdtg meeting senat td sbb dia ada urusan. so postpone ke ari ini (18)

ramai gila yg bengang
penuh org maki2 dekat status
ada yg kata
"nak bakar uitm lah. sapa nk join?"
"ada yg kata lupa uitm neh melayu, so paham2 lah janji melayu'
hahaha
abes tuh ang bukan melayu yg dok kutuk2 uitm? BODO PIANG!

weh aksi2 ampa semua lawak gila. hahaha
sabaq2
aku pon takut gak.
cool ja. hahah

so aku arap semua bersabar dan doakan yg terbaik

16 comments:

MatnoQ sQuarDa said...

bkn mata mahai..
mata kerang..
pipi masalode..

padin said...

hoho.

indah katenye.

haha comel la ko time kecik.

apasal time besar cm @!@#$%^&*(?

haha.

plagiat~

haha aku xbrani nak upload gamba skolah. sangattt jahiliyah, oke? haha.

Aliya Azmi said...

gambar yang post kat blog nak comel saje! LOL

mata tu, kalau orang dulu tgk la,
"hensem sial!"

skang x de la.
" apahal mamat ni mata stim weh?"

HAHAHAHAHAHAHAH :p


ye takie, kita semua tau ang comel hangak!

ZLC said...

kahakhaka..lawak giler muke u!

oh..dak2 mmg cmtuh u..bese la. maki sana sini. tk reti nk phm keadaan org len.

ape2 pon..mari la berdoa utk result kter! yay!

hans said...

ko kata muka macam takuya kimura?
sah2 ko buta sendiri
hahaha
upload la pic skolah rendah a.k.a zaman jahiliah
haha

RiRa said...

alalala..jambu tu time sekolah.hahaha

taqi jiwang....bluek.lol

thu takpe...i rse lect pun pnah ckp..result kuar 18..so tggu je la..

good luck.

John Micheal Takie Lewis said...

hans : xmau. mimpi ngeri wehhhh

rick : i sweet. xjiwang. mcm u time jd prefect! hahahah

hans said...

baru aku perasan
gila jambu hang dulu...
ceit....
mimpi ngeri ke?
haha

irma-ain ibrahim said...

mcm kewajipan plk f5 or f4 msti ada clssmates patah kaki. plg2 pn tgn terpeleok.

muka jambu. hahahaha. :D

mn blh gtau nk ltk nm anak apa. nati org curi idea. xbole2. :D

DicKiE aDaMs said...

sebenarnya ko nak tunjuk yg ko cumel dri kecik kan? hahah

muke masa form 5 cm pelarian afganistan! haha

. boxerpolkadottt . said...

gedikkkkkkkkkkkkkkkk!
geli aku tgok ang time sekolah ;p

kalau aku tau ang macam ni, jgn arap aku nak kawan dgn ang!
haahahahaaa..
giler xboleh blah ayat aku!!

John Micheal Takie Lewis said...

dickie : kecik ati aku weh
sodap : ang xmau kawan dh. aku cari pepek lain

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Encik Luzzi said...

time sekolah ialah time kite naif dan sangat baru nak up.

*gelak tengok gmbar sndiri time skola*

Awin Roslin said...

tu gmbar skolah tu cm kat KSAH je. ahah

Ali said...

saya suka entri ini.
saya mmg berani.
teeheeee~