Wednesday, December 31, 2008

just change it!

malas nk tulis pasal hows the celebration.
biasa lah, bunga api bla bla bla. saja nk cakap pasal attitude.
aku pon sama ja. (nk nasihat org konon blah lah)
tp just post ja.
mana tau this year aku akan jd better person kan :P

"next time park yr nicely fucker!"

mesti keta neh rasa otai dan cool gila kan
kalo aku d owner dia mesti dlm ati aku
"perghhh keta mahal aku mmpu mmbuat kat the curve sesak gila babi"
hahhahaha
itu lah gunannya keta mahal
nk langgar takut xmampu nk bayar
so elak ja ya

sampah isu yg biasa
aku pon sumbang 5 botol spray tuh
aku rasa jumlah tong sampah perlu di perhebatkan lagi lah hahah
tgk smpah kat tepi2 tuh
so aku rasa aku perlu insaf lah
haahha
apa2 pon
seri jeany and shawn,
sorry aku sembor korang
sapa suruh lalu depan tmpat aku main sembur2

so PERUBAHAN YG KITA MAHU
"versi obama melayu"


8 comments:

RiRa said...

hahaha..nanti aku nak buat camtu gak ar kat keta u.lol

DicKiE aDaMs said...

wow.. takie sangat urban! haha

John Micheal Takie Lewis said...

rick : pasneh apa2 yg jadi sah2 lah u ok!

faiz: hahha.

Aliya Azmi said...

kalo ang ada keta tu, aku buat grafiti. :p

mesti cool gilaaaaaaaaa

terimakasih aliya! lmao

cikseed said...

depa hebat sambut nu yer. kita tak hebat

. boxerpolkadottt . said...

hahahahaa.
budakbudak terbiar.
hahahahaha.

Encik Luzzi said...

haha. sape yg buat note tu best.

angeldream said...

hang kena tagged

:angeldream: