Monday, December 8, 2008

raya si labu labi di astro megadrama *apa neh tajuk mcm tahi*

masjid kesayangan ku

raya haji kat kedah kurang sket lah kalo nk banding ngan kelantan n terengganu
pastuh aku bngun pon pukul 3 lebeh dh (semalam balik pkul 5, tido 7)
*sembahyang xpegi tp sunat kan*
plus aku ada alasan
haaaa..
alasan aku adalah:
aku takut masjid full
so aku bg ja lah org yg xpernah g masjid tuh, amik alih
mulia kan aku??
ahhahaha

pastuh pegi aku p umah pak ngah aku. makan bihun sup *aku xsuka pon. tp mak aku xmasak. lapaq terok2. perot aku dh berirama metal dh*
sambil makan aku tgk lah labu labi versi baru arahan adlin.
meskipun *acewahh ayat* dh tau dia punya storyline, gigih gak nk tgk
tajuk dia ada sonata lak : teringat hazami mula2 femes dgn lagu sonata musim salju tuh.
time tuh xnak tnjuk muka konon. konon2 nk surprise. skali tunjuk muka, mmg surprise!!!!! pwkaopkwapkaowkow
eyh melalut. dh kembali kepada sonata labu labi.

inspirasi P. Ramlee : sonata cerita labu labi yg di olah semula oleh adlin aman ramli serious lawak
hahah
nabil pandai juga blakon weh
lawak2

tp aku nk mengomen sket *mcm bagus aku nk komen* (biaq p kat aku ah. blog aku kan.
kenapa dialog dia xpakai ayat2 masa kini (cth : YO, wassup *haha gila hip hop haktuih)

pastuh watak haji bakhil tuh serious almost nk sama.
bagus2 pilihan yg tepat. hehehe

plus

korang dh tgk iklan astro megadrama?
iklan neh best gila kan.
hahha
lawak pon ada
budak tuh comeyyy woooo
tp kawan mega tuh bangang ahhh
yg dok cerita tuh la budak kecik yg di maksud kan *agak cliche di situ ya tuan2 dan puan2*

selamat menonton

10 comments:

hans said...

aku takut masjid full
so aku bg ja lah org yg xpernah g masjid tuh, amik alih
mulia kan aku??


--> 'mulia' sungguh ang....

tapi bangga la aku..ingat ku sorang ja xpegi mesjid..rupa2 ang pun sama...wakakakkaa.

DicKiE aDaMs said...

gigih gak nk tgk
tajuk dia ada <--- kakak2.. ada org curi ayat kite! haha

besh la cite tu.. lawak gile time nabil jadi pengarah and dia gaduh ngn aji bakil tu..

'dirty old fart @ kentut tua kotor! u'r fired!' hahaha

p/s: fizz fairus sgt comel bile bdn dia chubby cam tu! haa

John Micheal Takie Lewis said...

apa weh
aku xpaham

MatnoQ sQuarDa said...

tuh alasan ak..
alasan ank bkn masjid tuh besaq sgt ka?? muhonk2

John Micheal Takie Lewis said...

aah
silap
masjid besaq sgt
kalo aku tulis
depa xpaham nanti
agagagag

RiRa said...

lol.
kelantan mmg la ok..sebab lembu jerh..
yg lain..same je..

Teja Suraya said...

aku takut masjid full
so aku bg ja lah org yg xpernah g masjid tuh, amik alih
mulia kan aku??

-mulia la sgt...kui3...

Encik Luzzi said...

sonata labu labi, aku tak minat cinematography die, tak kena dengan tema cerita lawak yang cuba nak dsmpaikan.

aku suka iklan megadrama tu, walaupun cliche, tapi aku rasa macam best tema iklan tu yang dibuat style2 drama jugak. 1 family aku trtanya iklan apa la yang lama sangat ni. hehe.

nadhirah said...

GOD does not play dice with the universe~

padin said...

iklam megadrama tuh best sebab ade drama..gittew khen?

takkan nak tauk datin natasha hudson lak dalam tuh?
haha..

ops~

huhu