Friday, December 12, 2008

ramalan tok dukun benar belaka

dr 5 yg aku target, empat dapat masuk. ok ah tuh. haha (ada ah sket nada riak aku)
1-stacy
2-elyana
3-sofaz
4-meet uncle hussein
5-estranged

mari kita ungkap apa kekuatan geng2 ini. mari kita terjah!!!!

elyana.
time semi final - fun gila dia buat. aku rasa neh 1st time aku tgk artis duduk terjebuk tgh2 pentas tuh. hahah.
kekuatan lagu neh aku rasa, muzik dia ala2 retro kot. plus dgn gaya gedik nya. mungkin judges akan tergoda. hahaha
kenapa elyana punya muka mcm lain sket. suntik yaaa (gaya columnist ruangan gossip) haha

sofaz
sapa sangka (aku xsangka), last minute masuk ganti ella n sya(ku merindu) terus dpt masuk juara lagu. haha
mungkin neh di namakan rezeki. agaga *islamik nya aku*
kekuatan lagu neh ialah, myb lagu neh mcm lagu janji ku, yg jenis sing along punya lagu. myb la kot.

estranged
antara lagu yg terbaik aku rasa. aku bajet lagu neh dpt sbb, ya lah, last year masuk final. juara lak tuh, xkan xmasuk final this year lak
kekuatan lagu neh, muzik dia yg aku rasa agak fresh aaaa (mcm air oren freshnya haha)
rich, cepat2 lah buat rawatan rambut. dh hampir nk botak den nengok kamu neh.

meet uncle hussein
perfomance yg aku rasa antara yg best lah malam tuh.
kekuatan - pada muzik yg segar dan vokal vokalist nya. lagu neh mmg layak masuk. tp aku dok rasa lah kan, antara sbb lain lagu neh masuk, ya lah. lagu indie kan. satu genre yg baru kat malaysia (aku maksud kan juara lagu itu sendiri). so nk habaq kata kita neh variasi lah. plus mungkin leh tarik minat adik2 skolah yg dok buat suka tgk gig terok2 tuh utk menontot juara lagu nanti.
plus bdk2 masscomm yg terlibat time fescomm dlu, jgn lupa vote ya nanti. hahaha

stacy
power ah stacy punya perfomance. mmg layak dpt. tp aku rasa dia punya chance nk menang tuh xda lah tinggi sgt. setinggi bukit antarabangsa ja.
kekuatan - vokal stacy dan gerak tari dia
rambut stacy segakkkkkk nooooooo

apa2pon, juara lagu its all about lagu itself. bukan sbb penyayi. (aku ingat farid ridzuan penah kata gara2 kontroversi dlu) so kita tnggu!

ramalan tok dukun utk final
1-estranged
2-elyana
3-meet uncle hussein
4-stacy
5-sofaz


kepada yg lain

7 comments:

Liza Barhan said...

pape pon..yg menang AJL nnt faizal tahir..hoh!

hans said...

yeah...
janji meet uncle hussein masuk....
yg penting faizal tahir menang balada n jora lagu...
meet uncle hussein menang pop rock..
etnik?aku rasa lagu AKU BUKAN PELIWATMU atau lagu MARI BERDANSA BERSAMA CHUA SOI LEK kut menang...haha

RiRa said...

aizat?..larr..
kesian die kurus for nothing.lol

padin said...

haha..

aku suke lagu ni,

kalis rindu.

gewdix! haha

irma-ain ibrahim said...

owh,comment psl juara lagu byk dri guys.
lil bit suprised. sbb normally most of the guys care not dlm this thing.

and oh,u have lots of ujang! cool~

btw,selamat kenal. :)

Unknown said...

aku suka elyana. taktau pasaipa. lagu dia pon syok sebab buleh gedik gedik. bagaimanapun aku taktengok la juara lagu harituh. lama dah taktengok. final bila taktau. nak tengok elyana.

John Micheal Takie Lewis said...

irma : haha.